Svaaaaaaaaaar !

 
  • Monika nicolau ([email protected])

    hej din blogg är super fin :D 
    Jag undrar bara Mulki om du har ditt riktiga hår eller om du har löshår eller något annt. För jag är afrikan och mitt hår blir aldrig så långt och undrarde om du har några tips på hur du sköter ditt hår isåfall :D skulle gärna uppskata svar :)

    Svar : Eftersom jag inte bloggar längre på Triions.blogg.se inte dem andra alltså , så jag tar o svara häära på min blogg. Det är mitt riktiga hår Monika hehe andvänder inget löshår elelr något sånt , och har aldrig parmamentat håret och alltså inte gjort något med mitt hår för att dte ska blir länhgre eller så hehe . Det var bara när jag var mindre så flättade jag håret hela tiden och då menar jag hela tiden! hahah så, men ta bara hand om ditt hår genom att kamma alltid efter du har tvättat det och sov med flätor varje kväll , just saying hihih hoppas du blev nöjd med svaret , blv en liten bok däära hihihi! Pööss.


     
     
    Anonym
  • Mulki? är du tsm med Darling???. btw tuung blogg.
     
    Svar : Ja , är det . taack så mkt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0