inte så många ...

Det blir jöö inte så många inlägg hära på bloggen ,... men det är för jag e alltid fulltupp! vet ej men tänker adlrig på att blogga hehehe -.- 
menmen i was in school today! på alal mian lektioner jag fkng vakande kl.7.00 aso fuck my life men aa va på alalm ina lektioner men behövde ej gå på musiken dem ska ta bort det från mitt schema och sätta in NO ist ! hiih bättre iallfall ,.. a aså fick sluta runt halv tolv riktigt nice dåårra så taggade jag hem diiiiiiirekt och sov!!! till 16.20 för då skulle jag till Farsta gymn för mötta Andrea hon slutade jöö halv fem -.- aaja , så åkte vi tillsamamns jag skulle mot Märsta hem till Carl och tee och Andrea skulle mot Stadshagen to her boyfriend! , menmen det blev ändrade planer fick åka tillbaka för att mamams kompis behövde mig skulle sitta barnvakt i 2 timmar så åkte till Farsta strand hem till dem satt med söööttaa Waaalid!!! bebiiisen saknat honom faan! jaaa, ... Sen runt 19. något så vart jag klar skulle tagga hemåt men då messde jag med Sakoumba så taggade hem till han chillade där med Lamin och Samiir, and noooooooooooow i'm home !! såå jävla sköönt börjar 12.10 ! :D
ska till min sköööna säng och sova sköönt !! helt inne.
Pöööössspåer.
Love my lilsistaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kopior! Så vackra

2012-10-29 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0