Hökarängen

I'm home noow from a long day! jaa ahhaha men a vaknade idag runt två drog upp direkt o duschade fixade mig en snabbis sen åkte in till stan med Andrea och Hilina handlade lite små saker och så satt vi och åt riktigt skönt var det!, kom hem dååra runt 19 såntdäära då vart det tydligen stress för mina vänner -.- var tvungen o fixa mig snabbt asoo oo stog o lockade mitt håår aa ganska länge -.-.- och dte blev ändå förstörd för dte är jöö fuktigt ute som sagt -.-  AAAjjjaa sen så mötte jag upp tjejerna vi drog till Hökarängen var där typ runt tio vi skulle hem till Prins där var Demba Pj Khoen vi chillade galet hade vår egen Lördagkväll hehe vi spleade ett sjukt spel ! också som Pj säger det ett spel dirket från London asso neej sjuuuuk spel ! , just saying. menmen dte var skiit roligt hahah speciellt påvägen hem oohaa det var knass nää palalr ej ta upp det häära menmen ska ta o avrunda häära tar o skriver mer imorn tror det blir nu upp till sängen !
Pööösspåer.
 
SÅ VART MITT HÅR EFTER JAG HADE LOCKAT DET OCH DIRKET NÄR JAG KOM FR
 
AM TILL HÖKARÄNGEN VART DET FUKTIGT OCH STORT HELT FÖRSTÖRD ! -.-
Demba och Pj var med i spelet hahahah ! 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en bra söndag :D!

2012-10-21 @ 09:37:47
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0