Hemma !

Omg är hemma i Farsta nu! jaa igår var kaos .. men dte var tungt ändå!
först var på middag med mamma och hennes kompis ingen ville med mamma utav mina syskon då tänkte jag bara graattiiis mat jaa! hahha så var någonstans i stan , sen så rullade jag vidare mötte upp Cleo Andrea Mona vi åkte till Johanneslund för fest Kanjura fyllde jöö år vi skulle egentligen fira Eleni också men tror dte blir idag sååå mkt att göra fan ..aaj men igår var det fett roligt iallfall HAHAHAH ! jag kund einte sova också! -.- vakande först vid 4 på morgonen sen villade igen sen vaknade plötsligt 6 på morgonen haha sen sov i en timma till 7 på morgonen !! riktigt efterbeliven sen så somnade jag till tio såådäär jag ba palalr ej åker viare hem asso! OCH nu så måste jag duscha och allt packa ner saker och allt sen vidare först mot Lillje hämta saker från Mona sen mötta upp Andrea så rullar vi mot Nynässhamn -.- hahhaha .
Pööösspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0