Heemma nu :D:D

Sitter hemma nu och äter Donken som min middag ! hahah döör har börjat blivit en jävla tjoockiss driver inte -.- 
men det såå goott ! hahahah.
Var som sagt och träffa Mona idag i Vårberg och där så träffade jag på mina små söööta kusiner och min faster! skiit länge sen faan. 
Aaaja så drog vi hem till Mona i vårby gård , chillade där och åt lite också hihi ... Sen så skulle hon åka mot Södertälja och jag rullade vidare mot stan och träffade Trioons! Andrea och Stina , Stina skulle koma jacka men den fanns ej där så vi var tvungna att åka mot Globen HAHAH och däär  vart det stängt! då vi pallade inte mer åkte vidare mot Farsta och där så träffade vi Sakou och Madiou igen! pratade lite  ,... Var också tvungen o följa med Stina till Ica för hon skulle handla lite och på vägen ditt så träffade vi Amanda och Felicia hahah, jaa det var många vi träffade :D aaaj nu sitter helt mätt tjoock och ska börja kolla på Evrybody hates Chris och TI& Tiny  ,...
öösspåer ! .
Lite bilder från dagen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0