Torsdag

uuuuuuschhh omg är fett trött!
last night! guuush ahha måådde bra aso! 
vi kom hem till Tora runt elva något åt pizza och chillade fint sen så började det komma folk omg dem var tråkiga några randoms som Monique hämtade HAHHAHA dör av garv ! sen så kom det några till ahha dte var faktis en roligt Halloween kväll för mig! 
Idag så kommer min Kusin nog , hoppas de! hon är från Skövde HAHAH. aa sen så kommer vara hemma tills hon kommer med Yackob han komemr till mig sen senare ikväll kanske åker till Märsta fest -.- hahaha men aa,.. 
ska ner mot Centrum nu och äta på Subway med Mariam!
Pööösspåer.
HADE EJ SÅ MÅNGA BILDER PÅ MIN LUR MEN DE FÅR DUGA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0