Söndag ....

 En dag kvar imorn så börjar man kl.10.25 -.- :( :( :( !
men har lust och inte gå imorn ahha sen komemr på tisdag vet inte vrf skiit onödigt men aa, vi får se när jag fkng vaknar dååraa..
igå¨r så var jag som sagt i Alby hela kvällen typ var på en kompis lilasyster dopfest! riktigt nice var dte hahah hade det fett roligt!. Sen senare så åkte vi alla Isatou och hela gänget mot stan för träffa dem andra aso omg om vi ej va många HAHAHAH! sen skulle jag och Stina mötta upp Sara och Eleni för dra o fika på Cafe'60 riktigt mys var det! inte så mycket var det inte direkt, efter vi hade fikat så skulle vi dra på fest i Sollentunna men helt seriöst orkade inte! både jag och Stina haha så vi taggade hemmååt ,...
Idag aa halva dagen har jöö gått och vaknade nyss -.- -.- !
men ska mot stan snart och äta med min sysling sen träffa Hilina och senare kanske träffar en person ,..
Pöööösspåer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0