Skollaan

 
HAHAHAHHAHAHA har ni märkt en sak ?!
Att jag bara skriver ett inlägg när jag sitter på servicekunskapen! HAHHAHAHAHA neej jag döör.
Men det för att vi jobbar med datorer då! och orkar ej skriva inlägg genom mobilen hehehe.
Menmen som sagt sitter på servicekunskapen just nu och jobbar fett bra e snart med kapitel 2 ! och jag ligger efter alla andra e på 3 ahhaha men min lärare sa att de jag som jobbar mest bra här jag skriver perfekt medans de andra skriver bara snabbt för komma långt! såå jag ligger endå bra! :D e snart på kapitel 3 ändå såå buuuujjaaa.
Menmen från kl. 10.25 efter de här lektionen så har jag tre timmars rast ska åka till Lillje då träffa upp Isaatou! snabbis ,... sen tillbaka till skolan -_______- slutar 14.10 ska direkt hem och vila lite sen mot Rotebro ska va där 18.00 ! ska fixa naglarna hihihi e fett glaad ,...
menmen ska fortsätta jobba nu ! det blev en bok :D :D
Pööösspåer.
Miiiiiss min Jaasmin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0