Skolaaaaaaaaaan

Sitter på Service lektionen nu ..., gjorde ett prov nyss och det käändes bra! haha hade ej pluggat men de gick bra :D
aaj som sagt öppna från ingenstan idag halv sju! guuuusch aldrig hänt HAHAHHA nää men jag sov igår runt nio så kanske drf :P aa men haann med Matte idag kl. 8.30! åkte med Mbasy jag gick dååra av i skanstull hon fortsatte haha men det var fett längesen haha vi dooog av garv i tuben hahaha omg!
menmen mítt schemma är kaos dem har ändrat igeeeeeeeeeeeeeen -.--.-  skulle sluta 12.10 egentligen men nejnej slutar 15.15 ist för vi har extra skoltid liksom har ej böcker emd mig idag men aajjaa vi fåår se hur det blir :)))
Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag så ska jag trääffa min baby Sara hihihih , tror vi ska äta i stan eller fikaa vi får se
Pöööösspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0