SJUUUUUUUUUUUUUUK!

Från ingenstans börjar jag blir sjuk?! -.- aso de va för säkert igår när jag kom hem från skolan så bad mamma mig gå ner till ica o handla snabbt då hade jag bara en kofta och sprang ner o handlade tror efter det eftersom det var jöö liksom kalt -.- jobbigt lägge tror ej kommer få gå på Twilight imorn också -.- det får bli helgen dååraa ,,.... ÄR LEDIG på Torsdag! så ingen skola imorn och överimorn sen på Fredag igen ,.. :(
Pööösspåer,..
ska leta efter en tung film nu .
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA
JAG DÖÖÖÖR!
så fuckt upp ser jag ut just nu driver inte_!! -.- HAHAHAHAH.
skiiter i bjuder ändå :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg! Kika gärna in min! ;)

2012-11-13 @ 18:58:30
URL: http://allineedihave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0