Saturday bby

De är Lördag och mina pengar är helt slut !!!! oo har ångest för efter allt då ja tänker va fuck slösade jag på mina pengar ?! men får csn pengar om en vecka och så ska jag börja jobba nästa vecka! skiit glad hihiihooh.
Menmen igåår var ju de tråkigaste Fredan HAHAHAHHA nej aso det var filmen som förstörde allt!! slösade pengar på det ,.. filmen var inte ens äcklig elr läskig?! helt seriöst jag satt och skratta på halva filmen folk ba tänkt att jag var sjuk faan HAHAHHA ,... nej men den sööög !
Idag så ska vi fira en kompis i frisksättraa ! så hhoppas min Lördag blir bättre än min Fredag! Ska också på dans grej i Solna -.- vet ej om jag orkar hahaha.
Ska äta mina Pommeess nu som jag köpte med mig hem från Grillen! hehehe.
Pööösspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0