Liten promenad

Var ute en liten sväng med Emilie gick runt lite Farsta , och pratade om en hel del massa! HAHAHHA.
kom hem runt tio sen så messade Amanda mig och ville ses en sväng hahah så var tvungen att tagga ut igen ,... hahah vi hade också mycket och snacka om! huumm jaaa,. 
Som sagt som jag skrev inann så börjar jag 10.25 -.- kommer aldrig vaknade funderar på att platta mitt hår nu också och då kommer jag faan vara klar runt 3 -.- så kommer absoult ej kunna vakna och måste till skolan tydligen !
menmen ska kolla ett avsnitt av Everybody hates Chris! sen läggdags!
Pööösspåer.
OBS. ville bara säga börjaa döö för The weekend och Keendrick Lamar! hihii,
Pöööss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0