Heeeeeeeelloww everybody

Heejsan svejsan 
hur mår ni ?! allt bra?! everybody is feeling good ?! THAT'S GOOD !
HAHAHAHHAHAHAH.  omg såååhääääääär tråkig HAHAHAHAH.
menmen Det har liksom varit en lååång dag för mig idag!
VAR I TID IDAG! gick på alla lektionerna förutom sista aso helt seriöst onöödig skoltid?! har varit på alal skoltider den här veckan och vad har jag o jobba med INGET! men ändå dem säger att jag måste komma för få närvaro vrf sitta i ett klassrum i en och en halv timma och inte göra något?? that's bullshiit.
hahaha så jag drog mot stan o mötte Sara och Eleni chillade gick runt o kollade kläder så mötte vi upp Miko och Husse,.. Sew´n så drog jag vidare mot jobbet dååårra har fixat jobb hiihhi :D så var där i fyra timmar typ,.. Så ringde min älskade syster mig och bad mig mötta hennei stan så åkte ditt IGEN! hahah men nu så hade jag fixat pengar så vi båda tog en liten shoppingtur hihioh med Stina o Kanjura också :D Sen avslutade med Middag i Kungshallarna :D 
just nu sitter jag framför datorn och dricker Energidryck som jag handlade precis med Andrea hehehe,.
Beebbiisen fyller år nu på Fredag ! jag vet att du läser hon tror jag har glömt shurdan :) sen Michaela nu på Söndag men vi ska fira henne på LÖrdag vi ska på middag ute på stan så mysigt mysigt blir det ! direkt efter blir dte och firraaa WERIS ! hahaha många firande dååra :D
Pööösspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0