Svar frågestunden del 1

      Anonym om Frågestund !:
varför flyttade du?
Svara : för mamma fick jobb hära -.- men det är bara för tillfälle, kommer ju tillbaka :D


varför flytta du om Frågestund !:
vem e bäst.... vybz kartel elle vybz kartel?? ;)


Svar: hahaha Micke jag tror faktis att det blir Vybz Kartel sååklart !
       saras beundrare! om Frågestund !:
Hej!

har hört mycket om bruden sara awet brown hon än snygg som satan, men aså vad tycker du om henne??
Läs hennes blogg saraawetbrown.blogg.se

Svar: jaa duu jag tycker verkligen mycket om Sara awet brown , det vet hon sjäälv :) . men att man har hört mycket om henne det är nytt :O , de bruka vara att ingen vet vem hon e :P .
loisa om Frågestund !:
saknar du mig hihi ? i miss you mulkie ! även fast du dissade mig den där helgen :( ska vi söka in till x factor tsm ? tycker du jag ska sjunga denna låt http://www.youtube.com/watch?v=s97AgCrH3Wg&feature=BFa&list=WLE8E18BB0F887B266&lf=BFp hihihihi

Svar: Jaa Loisa jag saknar dig , ditt mongo! jaa fett roligt fast än jag tror jag e sen . aa sjung den låten ! :D
Jag <3 Eleni Kremizis om Frågestund !:
Din kompis Eleni som du brukar hänga med har hon kille? Hon är skit fin tror du jag har någon chans? Hennes blogg är iallafall tamam läs den elenikremizis.blogg.se

Svar: Nej faktis int så har Eleni ingen kille ;) det bara haffa på du .


Anonym om Frågestund !:
e du forever alone på alla hjärtans dag ?? om du e är de bara att slå en signal ;)


Svar: Jaadduu nu så är alla hjärtans dag över ... , men annars sååra :)

Anonym om Frågestund !:
Vem e bäst!
vist jag e tung , hähähähähähäh.
Hur många läsare har du :D utan att överdriva puss

Svar: Du är bäst :D
jaa du e tuung , haha tönt.
jaaag har 72 , pöööss .
yankozo om Frågestund !:
visst är yannick sexxig haha ? :)hörde att han är bäst oxå knr du honom hur e han som person?? hahahahhaha <3

Svar: Yannick e fett sexxiig fan. hahah bääst? näämen han e tung som person rolig och allt, man kan lita på honom :) hahah <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0