Dem jag saknar just nu


Andrea min bästavän , min syster, mitt allt för dte mesta! saknar dig så himla mycket du ska bara anna längtarn jag har till dig ! minn booboo . Saknar att alltid kunna ringa dig och vi mötts i press och så hade vi våra stunder där vi snackade om allt , speciellt allt , det fanns aaldrig något vi int hade något o snacka om! loovee u o sakanr dg som faan.

Stiiiina min bebbiiis !! saknar diig som faan du ska veta , gångerna jag alltid behövde ditt hjälp så hjälpte du mig på en gång , int liksom om en timma 2 minuter det var liksom direkt ! saknar dig hur du alltid ställde upp för mig och jag gör ju det detsamma med gumman ska du veta! älskar dig.

Amanda Berhane ! du ska bara veta hur mycket jag saknar dig min fkng african wifee!
saknar våra träffar på kvällarna små "promenader" hahaha. alltid vi galnaste kommer på sjuka idear som när vi skulle åka till märsta faan glöömmer aldrig! äälskar diig faan .

Mooona moona , bebbiiis jääveln hahaha! saaknar dig min tööönt , saknar våra små tjafs hela tiden men det var bara med kärlek älsk. hahaha pååguud kunde berätta allt till dig o detsamma med dig, saknar när det va alltid du som va hos mig på morgonen vaknade upp med dig gick alltid någons med dig hade våra stunder som var riktiga sköönna o speciellt näär vi va hos mig i balkong o snackade uut glöömmer aldrig! älskar dig .

Kommentarer
Postat av: loisa

snällt -.-

2012-02-21 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0