Kan ej sova ... -.-ö,k,öåiäkm

Japp måste sova nu! fööör att jag måste till skolan kl. 08.00 på morgonen -.-!"W för att hämta ett fucking busskort sen gå hem ? man kunde lika gärna fått det idag? ahahha liksom wtf. 
aaajja ,... gjortg idag var i skolan kom ditt tolv sen missade Svenskan och vi hade ingen Engelska så jag och Elinoor åkte mot tc vi satt o åt , pratade hade det myssigt sen gick vi runt o kollade lite kläder , hittade en skit fin kläning! nu så har jag två kläningar o välja på till nyår -.- ,... aaja sen så åkte vi tillbaks mot skola, var på Matten -.-.- HAHAHA slutade fem :( japp efteråått åkte o mötta några sen var hemma bara chillade ,.. gick ut efterått igen o m ötte totto chillade bara och nu är hemma har precis gjort klart min Svenska uppsats som ska in nununu snart! ,..
aajaj ska försöka sova nu! med musik på :D
Pööösspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0