....

I don't fattar , lol ? jag har mina stunder där juag kan blogga hela tiden! sen så kommer mina dåliga stunder skriver ett inlägg på kanske hela månaden  kan det blir LOOL! näääämen ska skärpa mig -__- 
HEJHEJ , alla!
hur mår ni ? , allt väl? , hur går det med liveet ? HAHAH omg sååhääär tooorr,
menmen Var som sagt i skolan idag var på alla mina lektioner! Buuuyyaa , efter jag hade slutat drog till donken med Ellinor åt snabis sen åkte direkt hemååt! var så fkng trött ,. o näär jag kommer hem så hade mamma vart o shoppat lite kläder till mig såååå söött som hon e! och btw hon har köpt en skit sööt fin nyårrskläänning! tror jag e klar med klänningen om jag ej hittar en n y ahah jag e konstigt! ,.. menmen testade de hon hade köpt sen råkade somna i soffan -.- och vaknade nyss! lol och jag börjar imorn 8.30 fkng problems,
ee ass hungrig ska gå göra något att ätaaa
Pöööösspåer. 

Kommentarer
Postat av: Stina Söderholm

ej vart håller du hus din ko jag har messat dej hela dan

2012-12-17 @ 23:55:41
URL: http://stinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0