I DON'T KNOW MAN

shasha
har precis duschat , känner mig ass sköönt .
aaaj idaag vet fan inte vad jag ska göra inte konstigt det fan söndag alåå?
menmen det finns några fester men vet inte om jag orkar det den . chillchill.
aaaj igåår hade skiit Tung med dem bästa haha var först i Rådmansgata med Amanda, Abbe i, Campuss och Kimoj vi chillade och åt mycket prat. Sen Så åkte vi vidare mot t-c och träffade alla asso det var typ 15 killar och bara två tjejer jag o Amanda haha det var ändå nice riktigt tungt vi drog mot Vårby gård det var fest där tydligen men såklart var festen döööd! så jag o Amanda taggade till några killkompisar som hade chillkrök tungt var det vi kom hem runt fyra-halv fem på morgonen -.- like omg ...
menmen ska byta om nu och sen ut och träffa alla, vi får se hur ikvällen blir ..
Pöööss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0