Köpt biljetten !!!!

OMFGOMFGOMFG jag har köööpt biljetten nuuu biitchees !!! är såå glaaad faaan.
hahahah aaj noog med det ! var ej i skolan hehe palalde ej drog direkt hem och chillade försökte till och med sova ! men det gick inte -.- så skrev Hilina att jag skulle komma till hennes skola så tagagde ditt träffade henne Maja och Stina ... vi gick runt haningecentrum och var så hungrig att jag köpte med mig pastasallad hahaha , så sitter just nu och äter det ! och ska kolla på season 2 i TI&tiny :D
Freedag .. , huuum : jaaa vad ska jag göra vet fuck inte asso !! kanske går på bio med Hilina Moa Tora och Monique om det ej finns något att göra -.- menmen aaa ska ta o avrunda häära ,
Pöööösspåer .
FAN SÅÅ HYPAD JAG OCG FELICIA PÅ PLATS !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0